Wednesday, July 9, 2008

JAKSA Kolej Rahim Kajai Sesi 06/07


Inilah kenangan yang paling indah semasa zaman menuntut di univerct dulu...Tidak pasti..Saat-saat ditawarkan menjadi YDP, aku terpikir, kenapa aku? Kenapa tidak orang lain...Ramai lagi yang layak..Lagipun aku ingin fokuskan perhatian kepada pengajian di tahun akhir masa itu..Masih terngiang-ngiang kata-kata felo kanan Kolej Rahim Kajai semasa menemui aku, "Haizal, awak mungkin tidak nampak apa yang lebihnya pada diri awak, tetapi orang lain nampak kelebihan awak, dan awak mampu lakukannya..Jangan hampakan harapan orang, ambil ini sebagai satu cabaran.." Kata-kata ini mencairkan hati keras ini sambil berfikir, hidup tanpa cabaran adalah sesuatu yang kosong...Kini, aku merindui saat-saat itu, terima kasih banyak kepada biro-biro aku yang banyak memberikan kerjasama...Ifan, tiki, Mun, Efa, Zul, Hani, Wawa, Lai, Babu, Syahir, Emy, Mala dan Sharul..Kenangan bersama kalian segar dalam ingatan..Semoga berjaya dalam lapangan masing-masing...Believe me, Life To Contribute, Wherever U Are...

0 comments:

Newer Post Older Post Home